Ajankohtaista

Granlund brändi uudistuu

(1.6.2012)

Takanamme on komea yli 50 vuoden historia. Ja edessä siintää erityisen kiinnostava aikakausi. Oli aika päivittää ilmettämme.

Katsoimme historiaan. Havaitsimme, että yrityksessämme on aina panostettu erityisosaamiseen, asiakkuuksiin ja kehitystoimintaan. Tätä halusimme jatkaa.

Selvitimme maailman tilaa. Havaitsimme, että kestävä kehitys ja varsinkin energian riittävyys on ehkä suurin maapallomme haaste.

Tutkiskelimme itseämme. Havaitsimme, että osaamisemme keihäänkärki on energiatehokkuus. 

Less energy gives more

Se on mottomme. Vähemmällä energialla voidaan ansaita enemmän, säästää enemmän ja luoda edellytyksiä tulevalle. Tätä tukevat Granlundin asiantuntijat, laaja palveluvalikoivamme, markkinoiden parhaat työkalut sekä hyvä yhteistyö asiakkaidemme ja yhteistyökumppaniemme kanssa.

Uusi logomme on saanut inspiraationsa kävystä. Ytimessä on energiatehokkuus. Se kuvaa väreillään monimuotoisempaa palvelutarjontaamme.  Ja jatkuu verkostona kattaen omat ihmisemme, asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme. Solmupisteistä löytyy myös tehokkaita prosesseja ja työtämme tukevia tietojärjestelmiä.

Tutustu uusituilla sivuillamme www.granlund.fi uuteen brändiimme. Sieltä löydät myös kuvauksia palveluistamme ja osaamisistamme sekä tietysti granislaisista tämän kaiken takana.

Ensimmäiseen uudistettuun uutiskirjeeseemme (CONE) on linkattu myös kertomuksia yhteistyöstämme asiakkaidemme kanssa.

Jatkossa CONE julkaistaan noin joka toinen kuukausi. Tämän lisäksi julkaisemme muutaman kerran vuodessa suunnittelun erikoislehteä nimeltään ½done. Seuraavassa numerossa teemana on energiatehokkuus.

Kesäterveisin Pekka Metsi