Ajankohtaista

Kansainvälistä tunnustusta Granlundin brändille

(1.3.2013)

Granlundin uusi brändi on saanut tunnustusta kansainvälisessä Rebrand 2013 -kilpailussa, jossa arvioidaan maailmalla toteutettuja uudelleenbrändäyksiä.

Lisää aiheesta alla olevasta linkistä:

http://www.rebrand.com/2013-showcase  (klikkaa Distinction-listalla olevaa Granlundin logoa)

Rebrand 2013 on "ensimmäinen ja arvostetuin uudelleen positioituneiden brändien arviointifoorumi"

Uutta Granlundia kuvataan arvioissa näin:

“The new brand position Granlund as an industry forerunner and a leading expert in energy efficiency.

The logo symbolizes a spruce cone and refers to the company’s name, which means spruce grove in Swedish. The logo also communicates the company’s commitment to building partnerships with customers, subcontractors and other parties in the building industry. Lastly, the logo represents the continuous circulation and transformation of energy in the world.

The slogan “Less energy gives more” is a succinct and easy-to-understand description of the company’s customer promise and specialist expertise – two elements the building industry needs more than ever.”

Granlund kiittää porkka & kuutsaa eli Anttia, Jonnia, Mikkoa ja Tuukkaa.