Ajankohtaista

Uusin blogi: Askelmerkkejä erinomaisen asiakaskokemuksen luomiseen

(5.10.2016)

Ville Reinikainen kirjoittaa blogitekstissään mitä tarvitaan onnistuneeseen vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa.

Ville Reinikainen avaa Energistä rakentamista -blogin kirjoituksessaan millaisia näkökulmia asiakastyötä tekevän tulee ottaa huomioon palvelupolkua rakennettaessa ja miten alan paras osaaminen saadaan tarjoiltua asiakkaan hyödyksi niin, että se parhaiten tukee asiakkaan liiketoiminnan kehittymistä tai muita tavoitteita.

” Mitkä ovat niitä asioita, joilla me palveluntuottajana ja projektien toimittajana pystymme parhaiten varmistamaan erinomaisen asiakaskokemuksen ja asiakashyödyn muodostumisen nyt ja myös tulevaisuudessa? ”

Lue koko teksti blogistamme.