Hyppää sisältöön
Ura meilläAvoimet työpaikatOstoreskontranhoitajan sijainen, Helsinki

Ostoreskontranhoitajan sijainen, Helsinki

Haluaisitko kerryttää kokemustasi kirjanpidon tehtävistä? Oletko kiinnostunut sekä oppimaan että kehittämään uusia toimintatapoja?

Haemme nyt työkaveriksemme Helsinkiin ostoreskontranhoitajaa vuorotteluvapaan sijaiseksi. Määräaikainen sijaisuus alkaa huhtikuun alussa ja kestää syyskuun 2022 loppuun. Voimme sopia myös tehtävän aloittamisesta perehdytyksellä jo ennen huhtikuuta.

Ostoreskontranhoitajana tulet olemaan tärkeä osa kirjanpitotiimiämme. Työparinasi on ostoreskontranhoitaja, jonka kanssa yhdessä hoidatte ostoreskontraa kuten laskujen kierrättämistä ja tiliöintejä, toimittajarekisterin ylläpitoa, täsmäytyksiä sekä muita ostoreskontraan ja kirjanpitoon liittyviä tehtäviä. Työ sisältää paljon rutiinitehtäviä, mutta tehtävässä pääset myös oppimaan ja vaikuttamaan prosessiemme kehittämiseen.

Tulet osaksi kuuden hengen kirjanpitotiimiämme, josta löytyy kokemusta ja tukea tarpeen tullen. Tiimimme vastaa viidentoista Granlund-yhtiön ostoreskontrasta ja kirjanpidosta. Käytössämme on modernit työkalut, kuten Palette, NAV ja Nomentia.

Työpisteesi sijaitsee Malmilla, mutta suhtaudumme joustavasti etätöihin.

Liity meihin – ryhdy granlundilaiseksi

Granlund on mutkaton ja ammattitaitoinen talotekniikkasuunnittelun moniottelija, jolla on jo yli 60 vuotta kokemusta alalta. Meillä on vahva eteenpäin menemisen mentaliteetti ja porukka viihtyy meillä töissä todella hyvin vuodesta toiseen. Olemme työntekijöidemme omistama yritys, jossa jokaisen osaamista arvostetaan. Toimimme kaikkialla Suomessa ja olemme talotekniikkasuunnittelun markkinajohtaja. Meitä on jo reippaasti yli 1 100 ympäri Suomen.

  • Meillä et polje paikallasi. Osaamistasi voit laajentaa haluamillasi koulutuksilla ja uutta opit myös työkavereiltasi. Rinnallasi kun työskentelevät alan terävimmät osaajat.
  • Meille sinä olet tärkeä. Me lupaamme pitää sinusta huolta ja auttaa sinua, kun matkaan tulee aina välillä vähän kimurantimpiakin tilanteita.
  • Me palkitsemme hyvästä työstä. Esimerkiksi vuonna 2020 jaoimme liikevoitostamme lähes puolet tulospalkkiona henkilöstöllemme.
  • Meillä on hyvä maine. Meidät tunnetaan hyvästä työn laadusta ja ratkaisukeskeisestä asenteesta. Me emme etsi oikopolkuja tai paikkaa laastarilla. Meillä kehtaat pukea firman takin päälle.
  • Luonnollisesti meillä on tarjota sinulle myös hyvä palkka ja  erittäin kilpailukykyiset henkilöstöedut. Ne tukevat arkeamme, ja ovat työntekijöidemme itsensä toivomia. 

Voisitko olla hakemamme osaaja?

Odotamme, että sinulla on soveltuva taloushallinnon peruskoulutus ja jo jonkin verran työkokemusta taloushallinnon tehtävistä. Hyvät Excel-taidot ja kirjanpidon sekä arvonlisäverotuksen perusteiden tuntemus auttavat menestymään tehtävässä.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää hyvää suomen kielen ja kohtuullista englannin kielen taitoa. Arvostamme oma-aloitteisuutta, tarkkuutta ja yhteistyötaitoja. Sinua motivoivat kirjanpidon laatu, aikatauluissa pysyminen ja tehokkuus. Lisäpisteitä saat vakuuttavasta hakemuksesta ja intohimosta kirjanpitoon.

Tehtävä on vuorotteluvapaan sijaisuus, joten tehtävään valitaan henkilö, joka täyttää jonkin seuraavista vuorotteluvapaan sijaisuuden kriteereistä:

  • ollut työttömänä työnhakijana TE-toimistossa vähintään 90 kalenteripäivää sijaisuutta edeltäneiden 14 kuukauden aikana tai
  • alle 30-vuotias, jonka ammatti- tai korkeakoulututkinnosta on kulunut alle vuosi tai
  • vuorotteluvapaasijaisuuden alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias.

Lisätietoa vuorotteluvapaan sijaistamisesta löydät TE-palveluiden sivuilta

Miltä vaikutti? Voisitko olla tuleva työkaverimme?

Tähän tehtävään ja työkaveriksemme voit hakea lähettämällä hakemuksesi ja CV:si hakulomakkeella alla näkyvän botin kautta viimeistään 28.2.2022. Tämä on meille tärkeä rekrytointi, joten lupaamme olla sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.

Käymme hakemuksia läpi ja tapaamme kiinnostavia hakijoita jo hakuaikana. Älä siis suotta odota viime hetkeen asti. Palkkauspäätöksiä olemme valmiita tekemään ripeästikin – jo hakuaikana.

Mikäli sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä, sen tavoitteista tai meillä työskentelystä, Tarja vastaa niihin mielellään. Group Financial Controller Tarja Sinkkosen tavoitat joko puhelimitse p. 040 594 1595 tai tarja.sinkkonen@granlund.fi

Rekrytointiprosessiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Annaan. Rekrytointikonsultti Anna Palmgrenin tavoitat joko puhelimitse p. 040 5231757 tai sähköpostilla anna.palmgren@granlund.fi

Olethan siis yhteydessä niin tutustutaan puolin ja toisin!

Jätä hakemuksesi botillemme kiitos!

Tilaa uutiskirjeemme

Ole ensimmäisten joukossa kuulemassa Granlundin ja KiRa-alan uutisista ja uusimmista trendeistä

Mitä tietoa etsit?