Hyppää sisältöön
Granlund ManagerHuoltokirjaPalvelupyynnöt

PALVELUPYYNNÖT

Hallitse ja priorisoi kiinteistösi palvelupyyntöjä helposti ja tehokkaasti. 

Kiinteistön käyttäjät ja vuokralaiset pysyvät tyytyväisinä, kun huollon palvelupyyntöihin ja vikailmoituksiin vastataan nopeasti ja oikeassa järjestyksessä. 

Hallittu ote palvelupyyntöihin auttaa reagoimaan oikeisiin asioihin

Granlund Manager Palvelupyynnöt toimii yhteisenä viestintäkanavana, jonka kautta kiinteistöjen käyttäjät voivat helposti jättää palvelupyyntöjä ja vikailmoituksia huollolle ongelmia havaitessaan.

Palvelupyyntöjä voi tehdä ja käsitellä kaikilla päätelaitteilla: pöytäkoneella, tabletilla ja mobiilissa.  

Palvelupyynnöt-työkalu auttaa kiinteistön huollosta vastaavia luokittelemaan, priorisoimaan ja aikatauluttamaan huoltotoimenpiteet tehokkaasti ja viestimään niistä käyttäjille. Kaikkien arki toimii paremmin! 

Kuka hyötyy Granlund Manager Palvelupyynnöt -työkalusta?

Kiinteistön omistaja

Poraudu vikailmoitusten ja palvelupyyntöjen käsittelyaikoihin ja seuraa huollon toiminnan tehokkuutta. 

Huollon henkilöstö

Kun huollon ammattilaiset saavat heti tarvitsemansa tiedon palvelupyyntöön liittyen, vasteajat lyhenevät. 

Kiinteistön käyttäjät

Palvelupyyntöjen jättäminen on helppoa. Palvelupyynnön voi jättää kuka vain, ilman kirjautumista. 

Näin fiksusti se toimii!

Helposti käytettävä viestintäkanava 

Kiinteistön huoltohenkilöstön ja tilojen käyttäjien vuorovaikutukseen kehitetty kanava tekee vikailmoitusten ja palvelupyyntöjen tekemisestä helppoa. Sen kautta voi myös viestiä ajankohtaisista asioista tilojen käyttäjille. 

Kustannukset pysyvät hallinnassa

Hallinnoi erillisveloitettavia huollon toimenpiteitä ja pidä kulut kurissa Palvelupyynnöt-työkalussa. Voit hetkessä hyväksyä tai hylätä palveluntuottajan ehdottaman toimenpiteen ja siihen liittyvän kustannusarvion. 

Palvelupyyntöjen luokittelu ja aikataulutus

Priorisoi palvelupyyntöihin liittyvät huoltotyöt kiireellisyyden perusteella. Huoltotarpeen kategorioihin luokittelun avulla huolehdit helposti, että kiinteistön käyttäjien näkökulmasta kriittisimmät työt tehdään ensin ja ajallaan. 

Palvelupyyntöjen laadullinen raportointi

Raportoi huoltotoiminnan laadusta ja seuraa huollon arkea kattavalla raportoinnilla. Palvelupyynnöistä ja niiden hoitamisesta saat raportit nappia painamalla. 

Palvelupyyntö tehdään helposti QR-koodilla 

Kuka tahansa kiinteistössä vieraileva ja tilojen käyttäjä voi tehdä palvelupyynnön esimerkiksi tietyn tilan toimimattomasta valaistuksesta skannaamalla matkapuhelimellaan tilan seinässä olevan QR-koodin. 

Koodi ohjaa käyttäjän kyseisen tilan lomakkeelle, josta helposti jätettävä palvelupyyntö ohjautuu suoraan kiinteistön huollosta vastaavalle. 

Huollon johtamisen työkalupakki

Palvelupyynnöt on yksi Granlund Manager Huoltokirjan työkaluista. Tutustu myös sen muihin arkeasi helpottaviin työkaluihin tarkemmin. 

Granlund Manager Huoltokirjan kattavat työkalut:

Granlund Manager referenssejä

Masku

Ylläpito, dokumentaatio ja olosuhteet hallintaan Signode Finlandilla

Palvelu

Huoltokirjapalvelut, Kiinteistöjohtaminen, Granlund Manager

Toimiala

Teollisuus

Teolliseen pakkaamiseen erikoistuneella Signodella on siirrytty toimenpide-ehdotuksista toteutukseen: enää tuotantotiloissa ei tarvitse hikoilla. Taustalla on määrätietoinen kiinteistöjohtamisen ryhtiliike ja fiksun…
Referenssi
Vaasa

Baltic Yachts luottaa Granlundin osaamiseen

Palvelu

Granlund Manager, Huoltokirjakoordinointi, Huoltokirjapalvelut, Kiinteistöjohtaminen

Toimiala

Teollisuus

Pohjanmaalla upeita huvipursia valmistava Baltic Yachts saa Granlundilta tukea kiinteistöjohtamisessa. Tukena arjessa toimii myös Granlund Manager -huoltokirja.
Referenssi
Vantaa

Uuden tehdaslaajennuksen energiankierrätysjärjestelmä tukee Okmeticin vastuullisuustavoitteita

Palvelu

Energiasuunnittelu, LVI-suunnittelu, Sähkösuunnittelu, Rakennusautomaatiosuunnittelu, Toiminnan varmistaminen ja käyttöönotto, Granlund Manager, Energiatehokkuushankkeet

Toimiala

Teollisuus

Laaja energiankierrätysjärjestelmä tekee Okmeticin uudesta piikiekkotehtaan laajennuksesta lähes energiaomavaraisen. Tavoitteet asetettiin korkealle myös talotekniikkavalinnoissa ja toiminnanvarmistuksessa.
Referenssi

”Tieto rupiaa tarttumaan sinne” – Granlund Manager tehostaa kiinteistöyhtiön toimintaa Kurikassa

Palvelu

Kiinteistöjohtaminen, Energiapalvelut, Granlund Manager

Toimiala

Granlund Manager Palvelupyynnöt

Kurikassa, Jalasjärvellä ja Jurvassa asuntoja vuokraava ja hallinnoiva Kiinteistö Oy Kärrykartano marssii varmoin askelin kohti suunnitelmallista kiinteistönpitoa. Johtotähtenä on tavoite…
Referenssi
Järvenpää

Dynaaminen raportointi tukee kiinteistöjohtamista Järvenpäässä

Palvelu

Granlund Manager

Toimiala

Kunnat ja kaupungit

Kiinteistönpitoon on käytetty Järvenpäässä Granlund Manageria yli 10 vuotta. Tiedonhallinnan kehittäminen on vaatinut paljon sisua ja käytännön työtä.
Referenssi
Helsinki

HUS seuraa hissien huoltoa ja ylläpitoa Granlund Managerilla

Palvelu

Granlund Manager -integraatiot, Granlund Manager

Toimiala

Sairaalat ja terveydenhuolto

HUS, KONE ja Granlund toteuttivat yhdessä ohjelmistointegraation, jonka ansiosta kaikkien KONEen huollon piirissä olevien hissien, liukuportaiden ja automaattiovien huoltotiedot löytyvät…
Referenssi
Lappeenranta

Integraatiot tuovat tehokkuutta Lappeenrannan Toimitilojen arkeen

Palvelu

Granlund Manager

Toimiala

Granlund Manager Palvelupyynnöt

Lappeenrannassa haluttiin varmistaa, että järjestelmät palvelevat omaisuuden hallintaa ja kiinteistöjohtamista parhaalla mahdollisella tavalla. Tavoitteena oli, että tieto päivitetään yhteen järjestelmään,…
Referenssi
Kirkkonummi

Ylläpidon ulkoistus toi Kirkkonummelle säästöjä

Palvelu

Granlund Manager, Huollon johtaminen ja laadun seuranta, Kilpailutukset ja hankinnat, , Kiinteistöjohtaminen

Toimiala

Kunnat ja kaupungit

Kirkkonummen kunta ulkoisti Veikkolan alueen ylläpidon Granlundin tuella. Kilpailutuksessa valittu palveluntarjoaja on parantanut huollon laatua ja vähentänyt kustannuksia.
Referenssi
Kuopio

Pohjois-Savon SOTE-uudistus toi mukanaan yli 400 uutta toimipaikkaa

Palvelu

Granlund Manager

Toimiala

Sairaalat ja terveydenhuolto

SOTE-uudistus toi Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöjen ylläpitopäällikön Juha-Matti Horttanaisen työpöydälle valtavasti uutta tekemistä. Kiinteistöjä koskevan tiedon hallitsemisessa auttoi Granlund Manager.
Referenssi
Imatra

Mitra tehostaa kiinteistöjohtamistaan Granlund Managerilla

Palvelu

Granlund Manager

Toimiala

Granlund Manager Palvelupyynnöt

Mitran ja Granlundin yhteistyö laajenee, kun Mitra ottaa käyttöönsä Granlund Manager -ohjelmiston. Ohjelmiston käyttö tuo selkeyttä Mitran kiinteistöjohtamiseen ja tehostaa…
Referenssi

GRANLUND MANAGER mobiili

Granlund Manager Mobiili on helppokäyttöinen kenttätyökalu

Ylläpidon arki helpottuu, kun tärkein työkalu kulkee aina mukana – omassa puhelimessa.

Mobiilisovellus on suunniteltu erityisesti huoltohenkilöstölle ja se kattaa liikkuvaa työtä tekevien ammattilaisten tarvitsemat Granlund Manager -työkalut kenttätyöhön optimoidussa paketissa.

Granlund ManagerHuoltokirjaPalvelupyynnöt

Tehokkaampaa kiinteistöjohtamista?

Hallitse kiinteistön koko elinkaari oikean tiedon pohjalta.

Ota yhteys Granlund Manager -myyntiin!

Palvelemme ympäri Suomen.

Etelä-Suomi

Topi Korpela

Kaupallinen johtaja, Granlund Manager
Granlund Oy

Mika Virkki

Solutions Sales Manager, Nordics & Baltics
Granlund Oy

Marko Laitio

Solution Sales Manager
Granlund Oy

Pohjanmaa ja Pohjois-Suomi

Itä- ja Keski-Suomi

Pirkanmaa

Ville Pajukangas

Osastonjohtaja, energia
Granlund Pohjanmaa

Jani Säisä

Liiketoimintajohtaja, elinkaaripalvelut
Granlund Kuopio

Jyri Järvinen

Asiakkuuspäällikkö, elinkaaripalvelut
Granlund Tampere

Pyydä tarjous!

Granlund Manager Asiakaspalvelukeskus

Tuliko pulma tai haaste, jossa tarvitset tukea? Ole yhteydessä meihin sähköpostilla: granlundmanager@granlund.fi

Haluatko lisätietoa Granlund Managerista? Bottimme auttaa!

Tilaa uutiskirjeemme

Kuule ensimmäisten joukossa Granlundin ja KiRa-alan uutisista ja uusimmista trendeistä.

Mitä tietoa etsit?