Palvelupyynnöt
Granlund Manager -ohjelmiston avulla hallitset kiinteistösi palvelupyynnöt mutkattomasti. Seuraa palvelupyyntöjen edistymistä ja tarkkaile palvelun laatua helposta käyttöliittymästä.
Palvelupyynnöt sujuvasti alusta loppuun Granlund Managerilla
Granlund Managerin avulla voit hallita kiinteistösi palvelupyyntöjä tehokkaasti. Granlund Manager -ohjelmisto mahdollistaa helpon tavan seurata palvelupyyntöjen edistymistä, reaktioaikoja ja palvelun tasoa.
Käyttämällä vain yhtä viestintäkanavaa palvelupyyntöjen toteuttamiseen, vältät monikanavaiset yhteydenotot ja säästät aikaa.
Granlund Manager on kiinteistöjohtamisen ohjelmisto, jonka avulla voit palvelupyyntöjen toteuttamisen lisäksi suunnitella ja panna toimeen myös muut kiinteistönhuoltoon liittyvät tehtävät. Voit hyödyntää Granlund Managerin kiinteistönhallinnan ominaisuuksia myös mobiilisovelluksina.
Palvelupyynnön jättäminen helppoa
Granlund Managerilla palvelupyyntöjen tai vikailmoitusten jättäminen on helppoa. Sujuva palvelupyyntöprosessi parantaa eri toimijoiden, kuten vuokranantajan ja vuokralaisen välistä tiedonkulkua.
Kiinteistön käyttäjä voi jättää palvelupyynnön joko tilojen yhteiskäyttötunnuksen avulla tai täysin rekisteröitymättä QR-koodia hyödyntäen.
QR-koodin avulla kuka tahansa tilan käyttäjä voi jättää palvelupyynnön esimerkiksi toimimattomasta valaistuksesta skannaamalla matkapuhelimellaan kiinteistön seinässä olevan QR-koodin. Koodi ohjaa käyttäjän kyseisen tilan palvelupyyntölomakkeelle, josta pyyntö ohjautuu suoraan kiinteistöhuollosta vastaavalle.
Granlund Managerin avulla voit kerätä myös palvelupyyntöjen laatupalautteet. Palvelupyynnön lähettäjä saa ensin tiedon tehtävän vastaanottamisesta. Kun työ etenee, palvelupyynnön lähettäjä saa aiheesta viestin ja lopuksi laatupalautepyynnön.
Voit jaotella palvelupyynnöt koskemaan kiinteistön eri osa-alueita kuten talotekniikkaa, virkistysautomaattia, viherkasveja tai tilakohtaisesti esimerkiksi neuvotteluhuoneen laitteita. Palvelupyyntö voidaan kohdistaa myös tietylle laitteelle.
Palvelupyyntöjen seuranta
Granlund Managerin avulla voit seurata myös palvelupyyntöjen reaktio- ja käsittelyaikoja joko toimija- tai kohdekohtaisesti. Voit tarpeidesi mukaan mittaroida aikoja tarkasti tai seurata palvelupyyntöjen toteutumista yleisemmällä tasolla.
Granlund Managerin dynaamisen raportoinnin avulla saat läpinäkyvyyttä huoltotehtäviin. Voit seurata palvelupyyntöjen toteutumista reaaliajassa.
Granlund Managerin seurantaominaisuuden ansiosta voit reagoida nopeasti poikkeamiin. Esimerkiksi poikkeavan suuri määrä palvelupyyntöjä voi kertoa laitteiston vikaantumisesta. Voit reagoida nopeasti tekemällä korjaavia toimenpiteitä ja toteuttaa kiinteistönhuollon ongelmia ennaltaehkäisevää toimintaa.
Granlund Manager mahdollistaa myös palveluntuottajan kanssa sovitun palkkio-sanktiomalliin liittyvän seurannan.
Granlund Managerin toiminnallisuuksia
- Huoltotoiminnan johtamisen työkalut
- Huoltokirja
- Huoltosuunnitelma
- Kunnossapidon johtamisen työkalut
- PTS
- Energiahallinta seuranta ja optimointi
- Dynaaminen raportointi
- Mobiilisovellukset
- Integraatiot muihin järjestelmiin
Ota yhteyttä
Haluatko lisätietoa tai jättää tarjouspyynnön?
Kerro meille millaista lisätietoa tarvitset tai lähetä tarjouspyyntö. Olemme pian yhteydessä sinuun.
Löydä Granlund-yhteyshenkilö paikkakunnallasi
Referenssit
Integraatiot tuovat tehokkuutta Lappeenrannan Toimitilojen arkeen
Granlund Manager ohjelmisto, Integraatiot
Palvelupyynnöt
Ylläpidon ulkoistus toi Kirkkonummelle säästöjä
Granlund Manager ohjelmisto, Huollon johtaminen ja laadun seuranta, Kilpailutukset ja hankinnat
Kunnat ja kaupungit
Pohjois-Savon SOTE-uudistus toi mukanaan yli 400 uutta toimipaikkaa
Granlund Manager ohjelmisto
Sairaalat ja terveydenhuolto
Koas otti kaiken hyödyn irti energiatodistusten kohdekierroksista
Palvelupyynnöt
Palvelupyynnöt
Mitra tehostaa kiinteistöjohtamistaan Granlund Managerilla
Kiinteistöjohtaminen, Granlund Manager -ohjelmisto
Palvelupyynnöt
Toimistosta päiväkodiksi – Päiväkoti Roba sai energiatehokkaat ja viihtyisät tilat
Talotekninen rakennuttaminen ja valvonta, LVI-suunnittelu, Sähkösuunnittelu, Rakennusautomaatiosuunnittelu, Talotekninen hankekehitys
Koulut ja oppilaitokset
Nesteen ylläpito-organisaatio saa tukea kiinteistöpäällikkö-palvelusta
Kiinteistöjohtaminen
Teollisuus
Kuntoarviot tukevat SBB:n hoivakiinteistöjen kunnossapidon hallintaa ja budjetointia
Taloyhtiön kuntoarviot ja -tutkimukset, PTS, Huoltokirja
Sairaalat ja terveydenhuolto
Niuvanniemen sairaalan rakennuksissa otettiin korjausvelka hallintaan
Palvelupyynnöt
Palvelupyynnöt
Hartela ja Granlund loivat yhdessä talotekniikan kumppanuusmallin
Talotekniikkasuunnittelu, Talotekninen rakennuttaminen ja valvonta, Talotekninen hankekehitys
Teollisuus
Kysy lisää palvelupyyntöjen toteuttamisesta Granlund Managerilla kiinteistössäsi!
Ajankohtaista
Vesidata virtaa Granlund Manageriin
12.04.2024 – Granlund Managerin ja Smartvattenin integraatio tekee vedenkulutuksen seurannasta ja raportoinnista huomattavasti nopeampaa ja luotettavampaa. Kiristyvät vastuullisuusraportointivaatimukset korostavat integraation hyötyjä.
- Data ja digitalisaatio
- Kiinteistöjohtaminen
- Vastuullisuus
- Ylläpito
Modelspacen ja Granlund Managerin integraatio: tehokkuutta korjaushankkeiden johtamiseen
03.04.2024 – Modelspacen ja Granlund Managerin integraation avulla johdat korjaus- ja rakennushankkeitasi tehokkaasti, kun kaikki hankkeiden johtamiseen tarvittavat tiedot löytyvät samasta paikasta.
- Data ja digitalisaatio
- Kiinteistöjohtaminen
- Ylläpito
Suurin osa kiinteistöalan tietojärjestelmistä on vanhentuneita
31.01.2024 – Kiinteistöalan tietojärjestelmät ovat usein vanhentuneita, eivätkä vastaa tämän päivän vaatimuksiin. Vanhentuneet järjestelmät aiheuttavat pulmia kaikille, jotka tarvitsevat ajantasaista ja luotettavaa…
- Data ja digitalisaatio
- Kiinteistöjohtaminen
- Ylläpito
Miten onnistut kiinteistöjen ylläpidon kilpailutuksissa?
09.10.2023 – Jos kilpailutuksia ei tehdä eikä sopimussisältöjä ole vähään aikaan päivitetty, kustannukset karkaavat helposti käsistä, laatu voi heiketä ja palvelujen sisältö…
- Kiinteistöjohtaminen
- Tuottavuus
Mikä on ilmastoriskikartoitus?
02.10.2023 – Kiristyvä lainsäädäntö on vain yksi syy kartoittaa kiinteistöomaisuuden ilmastoriskit. Lue, milloin ilmastoriskikartoitus tuottaa suurimmat hyödyt?
- Kiinteistöjohtaminen
- Vastuullisuus
Miten kiinteistöjen arvo säilytetään vuokralaisten silmissä?
17.05.2023 – Liike- ja toimistotiloja jää yhä enemmän tyhjilleen, kun vuokralaiset haluavat jatkossa karsia vuokralla pitämiään tiloja. Asiantuntijamme antaa vinkit vuokratilojen arvon…
- Kiinteistöjohtaminen
- Tuottavuus
Miten tunnistat pätevän kuntotutkijan ja tilaat laadukkaan kuntoarvion?
11.05.2023 – Molempiin kysymyksiin saat vastaukset korjausrakentamisen asiantuntijoiltamme, jotka ovat erikoistuneet niin kevyempiin kuntoarvioihin kuin kattaviin kuntotutkimuksiin. Tässä viisi vinkkiä työn tilaajalle!
- Kiinteistöjohtaminen
- Korjausrakentaminen
- Ylläpito
Asiantuntijan vinkit kiinteistön arvon säilyttämiseen vaativassa markkinatilanteessa
08.05.2023 – Inflaatio ja korkojen nousu kasvattavat kiinteistöjen tuottovaatimuksia, mikä pakottaa monet kiinteistösijoittajat laskemaan kiinteistöjen arvoa. Arvonlaskua voidaan kuitenkin hallita!
- Kiinteistöjohtaminen
- Tuottavuus
- Vastuullisuus
Rakennus kuntoremonttiin?
14.04.2023 – 1960–1980-lukujen rakennukset – siinä missä ihmisetkin – saattavat kaivata pientä kuntoremonttia. Keski-ikäinen rakennetekniikan asiantuntija lähti tapamaan ikätovereitaan.
- Kiinteistöjohtaminen
- Tuottavuus
Käyttäjäpalauteportaali Feelis sisältää nyt myös Granlund Managerin palvelupyynnöt
12.04.2023 – Järjestelmien välisillä integraatioilla pyritään helpottamaan kiinteistön käyttäjien ja huollon arkea. Granlund Managerin ja Feelis-portaalin ohjelmistointegraatio mahdollistaa palvelupyyntöjen lähettämisen yhtä aikaa…
- Data ja digitalisaatio
- Kiinteistöjohtaminen