Hyppää sisältöön
PalvelutKiinteistöjohtaminenHuollon johtaminen ja laadun seuranta

Huollon johtaminen ja laadun seuranta

Palveluverkoston johtamisen palveluilla tuemme kiinteistöjesi ylläpidon laatua ja kustannustehokkuutta. Autamme palveluverkoston johtamisessa sopimuskauden eri vaiheissa, ja tuemme tekemistäsi digitaalisilla työkaluilla.

Teknistä osaamista huollon ja palveluverkostojen johtamiseen

Huollon ja ylläpidon palveluverkostojen johtaminen on tärkeä osa kiinteistöomaisuutesi elinkaaren hallintaa. Autamme varmistamaan laadukkaan ylläpidon koko palvelusopimuksen ajalle aina hankinnoista vuosittaisiin auditointeihin.

Olemme erikoistuneet teknisen huollon ja kunnossapidon johtamiseen, ja siksi pystymme käymään kiinteistönhoidon kanssa jatkuvaa rakentavaa keskustelua teknisistäkin haasteista. Näin varmistamme, että kiinteistösi toimii oikein käytön ja ylläpidon aikana. Saat meiltä apua myös siivous-, vartiointi-, toimitila- ja käyttäjäpalvelujen johtamiseen.

Palveluverkoston johtamisella parannetaan huoltotoiminnan laatua

Palveluverkoston johtamisen suurimpia haasteita on huollon ja ylläpidon vaihteleva laatu. Kun palveluntuottajat pitävät kiinni lupaamastaan laatutasosta ja kiinteistönhoidon resursointi on riittävää, vuokralaistyytyväisyys on korkealla ja kiinteistön arvo säilyy.

Laadukkaan palveluverkoston johtamisen perusedellytys on, että palvelujen hankinnat on valmisteltu tarkoituksenmukaisesti. Huolehdimme, että palvelukuvaukset ovat tarkkoja ja huollon laadun seurantaan liitetään tarvittavat palkkiot ja sanktiot. Pidämme hallinnassa myös eri vaiheissa olevat palvelusopimuskaudet ja valmistelemme tulevat hankinnat.

Kiinteistöstrategian pitää ohjata palveluverkostojen toimintaa

Kun kyse on laajasta kiinteistökannasta, saman laatutason huoltopalvelupaketti ei sovi välttämättä jokaiseen kohteeseen. Haltuunottovaiheessa hankimme koko kiinteistökannasta riittävät lähtötiedot ja varmistamme, että kohteet on salkutettu myös ylläpidon kannalta kiinteistöstrategiasi mukaan.

Määrittelemme huoltosuunnitelmat niin, että jokaisen kohteen kunnossapidolla on oma tavoitetaso. Silloin kunnossapidon resurssit on optimoitu, olosuhteet varmistettu ja korjausvelka hallinnassa. Tärkeimmissä kiinteistöissä huollon johtaminen on kokonaisvaltaista ja proaktiivista. Ohjaamme huollon toimintaa muun muassa auditoinneilla ja etävalvonnalla.

Granlund Manager helpottaa palveluverkoston johtamista

Kiinteistöjen palvelujohtaminen nivoutuu yhä tiiviimmin digiratkaisuihin. Kiinteistökohtaiset teknologiat lisäävät digitaalisen kiinteistötiedon määrää ja samalla mahdollisuuksia tarpeenmukaiseen huoltoon. Sopimuskausien aikana palveluverkoston toiminnan johtaminen ja valvonta onnistuu helpoiten markkinoiden käytetyimmällä ylläpidon johtamisen työkalulla, Granlund Managerilla.

Kun kiinteistötiedot ovat digitaalisessa muodossa yhdessä paikassa, palveluverkoston toimintaa pystytään johtamaan tiedolla valitsemiesi tavoitteiden mukaan. Lue lisää myös energiajohtamisesta!

Huollon johtamisen ja laadun seurannan palveluitamme

Helsinki, pääkonttori

Työeläkevakuutusyhtiö Varman kiinteistöjen ylläpitoa kehitetään portfoliotasolla

Palvelu

Hiilineutraaliuskonsultointi, Granlund Manager -ohjelmisto, PTS, Raportointi, Kiinteistöjohtaminen

Toimiala

Toimistot, Liiketilat ja kauppa

Vuosien varrella Varma on laajentanut yhteistyötään Granlundin kanssa kokonaisvaltaiseksi kumppanuudeksi. Johdon konsultointipalveluilla eläkevakuutusyhtiötä autetaan strategisessa portfoliotason kunnossapidossa, investointien suunnittelussa ja…
Referenssi
Helsinki, pääkonttori

Citycon saavuttaa energiajohtamisella miljoonasäästöt vuosittain

Palvelu

Granlund Manager -ohjelmisto, Energiakonsultointi, Energiatehokkuus

Toimiala

Liiketilat ja kauppa

Citycon on tehnyt jo vuosia pioneerityötä kauppakeskustensa energiatehokkuuden kehittämisessä. Aktiivinen energiajohtaminen ja energiaseuranta tuottavat miljoonasäästöt vuosittain.
Referenssi
Helsinki, pääkonttori

Granlund Manageria käytetään nyt koko S-ryhmässä

Palvelu

Granlund Manager -ohjelmisto

Toimiala

Liiketilat ja kauppa

Granlund Manageria käyttää noin 5000 henkeä eri puolilla Suomea kiinteistönhoidon lisäksi esimerkiksi S-ryhmän myymälöissä ja hotelleissa. Järjestelmään kirjaudutaan jo noin…
Referenssi

Löydä lähin Granlund-toimipaikka ja yhteyshenkilö

Haluatko lisätietoa tai jättää tarjouspyynnön?

Kerro meille millaista lisätietoa tarvitset tai lähetä tarjouspyyntö. Olemme pian yhteydessä sinuun.

Löydä Granlund-yhteyshenkilö paikkakunnallasi

Ajankohtaista

Kattava Due Diligence varmistaa onnistuneen kiinteistökaupan

09.12.2020 – Granlundin Due Diligence -selvitykset tuottavat monipuolista tietoa teknisten ja ympäristöasioiden vaikutuksista kiinteistön arvoon. Puolueeton arvio auttaa kiinteistökaupassa sekä myyjää että…

Uutinen

Dataohjattu kiinteistö pysyy mukana muutoksissa

05.11.2020 – Muuttuvat työnteon ja opiskelun tavat sekä kiihtyvä digitalisaatio haastavat kiinteistönomistajat kehittämään uusia ratkaisuja. Miten innovatiivinen data-alusta auttaa luomaan entistä käyttäjälähtöisempiä,…

Uutinen

Päästökustannusoptimoinnilla yli 50 % matalampi hiilijalanjälki

23.10.2020 – Newil & Baun Lehtisaaren Torni-uudisrakennuskohteessa on yhteistyössä Granlundin kanssa pyritty minimoimaan rakentamisen aikana syntyvän hiilijalanjäljen lisäksi myös elinkaaripäästöt.

Uutinen

Granlund laajentaa isännöintialalle: Otamme vastuun taloyhtiön koko elinkaaresta

06.05.2020 – Granlund-konserni suuntaa isännöintialalle ostamalla kokeneen helsinkiläisen isännöintiyhtiö Talohallinnan liiketoiminnan. Yrityskaupan myötä Talohallinta muuttuu Granlund Isännöinti Oy:ksi ja liittyy osaksi Granlund-konsernia.

Uutinen

Uusi dynaaminen BI-raportointiominaisuus yhdistelee tietoa käyttäjien tarpeiden mukaan

06.03.2020 – Granlund Managerin raportointikokonaisuus uudistuu tänä vuonna. Kiinteistönomistajia jo pitkään palvellut ominaisuus on korvattu joustavalla ja dynaamisella työkalulla, joka yhdistelee tietoa…

Uutinen

Finlaysonin alueen kiinteistötietoa hallitaan tietomanageroinnilla

07.02.2020 – Työeläkeyhtiö Varma alkoi kehittää Tampereen Finlaysonin alueen kiinteistötiedon hallintaa juhlavuoden kynnyksellä. Jatkuvan tietomanageroinnin tavoitteena on tallentaa, jakaa ja ylläpitää tietoja…

Uutinen

Granlund Manager -käyttäjäpäivillä puhuttiin tiedolla johtamisesta ja tietomalleista

07.10.2019 – Käyttäjäpäivistä toivottiin jokavuotista perinnettä. Toiveet on huomioitu: käyttäjäpäivät pidetään myös ensi vuonna.

Uutinen

Granlund Manager FAQ – Usein kysyttyjä kysymyksiä

03.09.2019 – Mitä jokaisen pitäisi tietää Granlund Managerista? Luvassa lyhyt oppimäärä. Kerromme mieluusti lisää.

Uutinen

Granlund Manager -ohjelmiston dataa käytetään asiakkaiden ja kiinteistöalan hyväksi

29.04.2019

Uutinen

Granlund Managerin käyttäjät tyytyväisiä asiakastukeen, chat lisää suosiotaan

01.02.2019 – Granlund Managerin Asiakaspalvelukeskuksen teettämän kyselyn mukaan suurin osa vastaajista oli tyytyväisiä saamaansa asiakastukeen vuonna 2018. Merkittävin ero edellisvuoteen oli chatin…

Uutinen

Mitä tietoa etsit?