Uutiset

Granlund Managerilla on vahva brändi

Juuri valmistuneen mielikuvatutkimuksen mukaan Granlund Manager peittoaa kilpailijansa monella saralla. Tärkein ohjelmistoon liitetty imagotekijä on laadukkuus.

Uutinen

Granlundin spontaani tunnettuus on selvästi korkeammalla tasolla kuin muilla kiinteistöjohtamisen ohjelmistoja tarjoavalla yrityksellä, kertoo Taloustutkimuksen tekemä tutkimus*. Granlund Manager saa parhaat arviot kaikista tutkituista yrityskuvatekijöistä. Tutkimuksen mukaan Granlund Managerin vahvin kilpailija on Buildercom (BEM).

Tutkimukseen valittiin mukaan Granlundille tärkeitä imagotekijöitä: asiantuntevuus, laatu, edelläkävijyys ja innovatiivisuus, asiakaslähtöisyys, kansainvälisyys sekä loppukäyttäjien hyvinvoinnin edistäminen.

Näistä asiantuntevuus ja laadukkuus nousivat selkeimmin Granlund Manageriin liitettäviksi ominaisuuksiksi, mutta myös muut imagotekijät saivat paljon vastauksia. Selkeästi vähiten vastaajilla oli mielikuvia Granlund Managerista kansainvälisenä ja loppukäyttäjien hyvinvointia edistävänä toimijana.

Kun tarkasteltiin vastaajien näkemyksiä ominaisuuksien tärkeydestä, voidaan vetää yksi selkeä johtopäätös: vain laadulla on väliä. Muut tekijät, kuten loppukäyttäjien hyvinvoinnin edistäminen, eivät ole niinkään merkityksellisiä, kunhan ohjelmisto toimii.

Eniten positiivista palautetta Granlund Manager saa monipuolisuudesta, kokonaisvaltaisuudesta ja ohjelmiston helppokäyttöisyydestä sekä käyttäjäystävällisyydestä. Kiitosta saavat myös ohjelmiston selkeys, asiakaslähtöisyys ja joustavuus.

Kehitettävääkin löytyi. Vastauksissa näkyi, että vaatimukset nykyaikaiselle kiinteistöjohtamisen ohjelmistolle ovat kasvaneet huimasti viime vuosina. Siksi Granlund Manageria hiotaan koko ajan käyttäjäystävällisempään suuntaan.

Jotta tulokset olisivat jatkossakin yhtä hyvä, aikoo Granlund panostaa entistäkin enemmän hyvään asiakaskokemukseen ja ylläpitää ohjelmistonsa laatua.

*) Taloustutkimus Oy:n tekemässä tutkimuksessa selvitettiin Granlundin ja sen lähimpien kilpailijoiden tunnettuus ja mielikuvat tammi–maaliskuussa 2019. Tutkimukseen vastasi 202 henkilöä. Kohderyhmästä noin 40 % oli Granlundin nykyisiä asiakkaita. Kiinteistöjen ylläpito-ohjelmistot -osassa vastaajia oli 51, joista Granlundin nykyisiä asiakkaita oli 20.

Lue lisää:
Granlund Managerin käyttäjät tyytyväisiä asiakastukeen, chat lisää suosiotaan
Granlund Manager -ohjelmiston dataa käytetään asiakkaiden ja kiinteistöalan hyväksi
Granlund Manageria käytetään nyt koko S-ryhmässä

Takaisin uutisiin

Jaa artikkeli

Haluatko kuulla lisää?